Edukacja domowa

W ostatnich pięciu latach miałem przyjemność pomagać uczniom i uczennicom, którzy wspólnie z rodzicami uznali, że edukacja domowa będzie dla niż lepsza niż nauka w szkole. Prowadziłem zajęcia z języka polskiego zarówno stacjonarnie dla grupy ośmiorga ósmoklasistów, jak i indywidualnie. Potrzeby uczniów, uczennic i ich rodziców były zawsze różne – jednym zależało na przygotowaniu do egzaminów szkolnych lub egzaminu ósmoklasisty, inni chcieli przede wszystkim odetchnąć od szkolnego rygoru i zaznać większej swobody w wyborze tematów lekcji, by móc rozwijać swoje zainteresowania, następnym zaś zależało na partnerskiej relacji między nauczycielem a uczniem/uczennicą. Z wielką przyjemnością poznam też Ciebie i Twoje potrzeby!

Edukacja domowa

W ostatnich pięciu latach miałem przyjemność pomagać uczniom i uczennicom, którzy wspólnie z rodzicami uznali, że edukacja domowa będzie dla niż lepsza niż nauka w szkole. Prowadziłem zajęcia z języka polskiego zarówno stacjonarnie dla grupy ośmiorga ósmoklasistów, jak i indywidualnie. Potrzeby uczniów, uczennic i ich rodziców były zawsze różne – jednym zależało na przygotowaniu do egzaminów szkolnych lub egzaminu ósmoklasisty, inni chcieli przede wszystkim odetchnąć od szkolnego rygoru i zaznać większej swobody w wyborze tematów lekcji, by móc rozwijać swoje zainteresowania, następnym zaś zależało na partnerskiej relacji między nauczycielem a uczniem/uczennicą. Z wielką przyjemnością poznam też Ciebie i Twoje potrzeby!

Co jest dla mnie ważne?

Najważniejsze jest dla mnie to, byś dobrze czuł/a się na naszych lekcjach. Chcę Cię wysłuchać, poznać Twoje zainteresowania i ulubione metody nauki. Bliskie są mi zasady Porozumienia bez Przemocy, stawiam więc na empatię i szczere komunikowanie swoich potrzeb. W swojej współpracy z uczniami skupiam się na kształtowaniu w nich umiejętności samodzielnego myślenia oraz wyrażania swojego stanowiska i jego uzasadniania, co przyda się zarówno „w życiu”, jak i podczas egzaminów. Język, literatura, komunikacja to zjawiska pełne niespodzianek – jeśli chcesz, zabiorę Cię w podróż po ich ciekawszych stronach!

Co jest dla mnie ważne?

Najważniejsze jest dla mnie to, byś dobrze czuł/a się na naszych lekcjach. Chcę Cię wysłuchać, poznać Twoje zainteresowania i ulubione metody nauki. Bliskie są mi zasady Porozumienia bez Przemocy, stawiam więc na empatię i szczere komunikowanie swoich potrzeb. W swojej współpracy z uczniami skupiam się na kształtowaniu w nich umiejętności samodzielnego myślenia oraz wyrażania swojego stanowiska i jego uzasadniania, co przyda się zarówno „w życiu”, jak i podczas egzaminów. Język, literatura, komunikacja to zjawiska pełne niespodzianek – jeśli chcesz, zabiorę Cię w podróż po ich ciekawszych stronach!

Jak pracuję?

Najważniejsze jest dla mnie nawiązanie z Tobą relacji, a swoje metody dostosuję do Ciebie. Podczas omawiania książek podążam za spostrzeżeniami, refleksjami, interpretacjami i pytaniami uczniów – literatura to dla mnie przestrzeń, która pozwala na poznanie innych punktów widzenia i wymianę doświadczeń. W szkole obowiązuje oczywiście lista lektur, a część z nich jest po prostu trudna dla współczesnych czytelników – mam jednak swoje sposoby, byś wszystko zrozumiał/a! Zagadnienia gramatyczne najlepiej przyswaja się z kolei przez ćwiczenia i zabawę – wspólnie nad nimi popracujemy właśnie w taki sposób! Zajęcia języka polskiego nie obyłyby się bez pisania. Poznasz więc na pewno zasady tworzenia wymaganych w szkole rodzajów wypracowań, ale postaram się, by było to dla Ciebie przyjemne. Znam wiele ćwiczeń kształtujących umiejętność kreatywnego pisania. Do każdej napisanej przez Ciebie rozprawki/opowiadania/zaproszenia napiszę też informację zwrotną zawierającą zarówno mocne punkty Twojej pracy, jak i to, nad czym możesz jeszcze popracować, dzięki czemu będziesz mógł/mogła się rozwijać. Moje doświadczenia osobiste i dydaktyczne pokazują jednak, że nie ma postępu bez zwracania uwagi przede wszystkim na dobre rzeczy!

Jak pracuję?

Najważniejsze jest dla mnie nawiązanie z Tobą relacji, a swoje metody dostosuję do Ciebie. Podczas omawiania książek podążam za spostrzeżeniami, refleksjami, interpretacjami i pytaniami uczniów – literatura to dla mnie przestrzeń, która pozwala na poznanie innych punktów widzenia i wymianę doświadczeń. W szkole obowiązuje oczywiście lista lektur, a część z nich jest po prostu trudna dla współczesnych czytelników – mam jednak swoje sposoby, byś wszystko zrozumiał/a! Zagadnienia gramatyczne najlepiej przyswaja się z kolei przez ćwiczenia i zabawę – wspólnie nad nimi popracujemy właśnie w taki sposób! Zajęcia języka polskiego nie obyłyby się bez pisania. Poznasz więc na pewno zasady tworzenia wymaganych w szkole rodzajów wypracowań, ale postaram się, by było to dla Ciebie przyjemne. Znam wiele ćwiczeń kształtujących umiejętność kreatywnego pisania. Do każdej napisanej przez Ciebie rozprawki/opowiadania/zaproszenia napiszę też informację zwrotną zawierającą zarówno mocne punkty Twojej pracy, jak i to, nad czym możesz jeszcze popracować, dzięki czemu będziesz mógł/mogła się rozwijać. Moje doświadczenia osobiste i dydaktyczne pokazują jednak, że nie ma postępu bez zwracania uwagi przede wszystkim na dobre rzeczy!

Ile kosztują zajęcia?

NazwaCena (za godzinę zegarową)
Nauczanie domowe online110 złotych
Nauczanie domowe stacjonarnie (w domu ucznia/uczennicy) – tylko na terenie Warszawy140 złotych

Ile kosztują zajęcia?

NazwaCena (za godzinę zegarową)
Nauczanie domowe online110 złotych
Nauczanie domowe stacjonarnie (w domu ucznia/uczennicy) – tylko na terenie Warszawy140 złotych