Edukacja domowa
W ostatnich pięciu latach miałem przyjemność pomagać uczniom i uczennicom, którzy wspólnie z rodzicami uznali, że edukacja domowa będzie dla niż lepsza niż nauka w szkole. Prowadziłem zajęcia z języka polskiego zarówno stacjonarnie dla grupy ośmiorga ósmoklasistów, jak i indywidualnie. Potrzeby uczniów, uczennic i ich rodziców były zawsze różne – jednym zależało na przygotowaniu do egzaminów szkolnych lub egzaminu ósmoklasisty, inni chcieli przede wszystkim odetchnąć od szkolnego rygoru i zaznać większej swobody w wyborze tematów lekcji, by móc rozwijać swoje zainteresowania, następnym zaś zależało na partnerskiej relacji między nauczycielem a uczniem/uczennicą. Z wielką przyjemnością poznam też Ciebie i Twoje potrzeby!
Edukacja domowa
W ostatnich pięciu latach miałem przyjemność pomagać uczniom i uczennicom, którzy wspólnie z rodzicami uznali, że edukacja domowa będzie dla niż lepsza niż nauka w szkole. Prowadziłem zajęcia z języka polskiego zarówno stacjonarnie dla grupy ośmiorga ósmoklasistów, jak i indywidualnie. Potrzeby uczniów, uczennic i ich rodziców były zawsze różne – jednym zależało na przygotowaniu do egzaminów szkolnych lub egzaminu ósmoklasisty, inni chcieli przede wszystkim odetchnąć od szkolnego rygoru i zaznać większej swobody w wyborze tematów lekcji, by móc rozwijać swoje zainteresowania, następnym zaś zależało na partnerskiej relacji między nauczycielem a uczniem/uczennicą. Z wielką przyjemnością poznam też Ciebie i Twoje potrzeby!
Co jest dla mnie ważne?
Najważniejsze jest dla mnie to, byś dobrze czuł/a się na naszych lekcjach. Chcę Cię wysłuchać, poznać Twoje zainteresowania i ulubione metody nauki. Bliskie są mi zasady Porozumienia bez Przemocy, stawiam więc na empatię i szczere komunikowanie swoich potrzeb. W swojej współpracy z uczniami skupiam się na kształtowaniu w nich umiejętności samodzielnego myślenia oraz wyrażania swojego stanowiska i jego uzasadniania, co przyda się zarówno „w życiu”, jak i podczas egzaminów. Język, literatura, komunikacja to zjawiska pełne niespodzianek – jeśli chcesz, zabiorę Cię w podróż po ich ciekawszych stronach!

Co jest dla mnie ważne?
Najważniejsze jest dla mnie to, byś dobrze czuł/a się na naszych lekcjach. Chcę Cię wysłuchać, poznać Twoje zainteresowania i ulubione metody nauki. Bliskie są mi zasady Porozumienia bez Przemocy, stawiam więc na empatię i szczere komunikowanie swoich potrzeb. W swojej współpracy z uczniami skupiam się na kształtowaniu w nich umiejętności samodzielnego myślenia oraz wyrażania swojego stanowiska i jego uzasadniania, co przyda się zarówno „w życiu”, jak i podczas egzaminów. Język, literatura, komunikacja to zjawiska pełne niespodzianek – jeśli chcesz, zabiorę Cię w podróż po ich ciekawszych stronach!

Jak pracuję?
Najważniejsze jest dla mnie nawiązanie z Tobą relacji, a swoje metody dostosuję do Ciebie. Podczas omawiania książek podążam za spostrzeżeniami, refleksjami, interpretacjami i pytaniami uczniów – literatura to dla mnie przestrzeń, która pozwala na poznanie innych punktów widzenia i wymianę doświadczeń. W szkole obowiązuje oczywiście lista lektur, a część z nich jest po prostu trudna dla współczesnych czytelników – mam jednak swoje sposoby, byś wszystko zrozumiał/a! Zagadnienia gramatyczne najlepiej przyswaja się z kolei przez ćwiczenia i zabawę – wspólnie nad nimi popracujemy właśnie w taki sposób! Zajęcia języka polskiego nie obyłyby się bez pisania. Poznasz więc na pewno zasady tworzenia wymaganych w szkole rodzajów wypracowań, ale postaram się, by było to dla Ciebie przyjemne. Znam wiele ćwiczeń kształtujących umiejętność kreatywnego pisania. Do każdej napisanej przez Ciebie rozprawki/opowiadania/zaproszenia napiszę też informację zwrotną zawierającą zarówno mocne punkty Twojej pracy, jak i to, nad czym możesz jeszcze popracować, dzięki czemu będziesz mógł/mogła się rozwijać. Moje doświadczenia osobiste i dydaktyczne pokazują jednak, że nie ma postępu bez zwracania uwagi przede wszystkim na dobre rzeczy!

Jak pracuję?
Najważniejsze jest dla mnie nawiązanie z Tobą relacji, a swoje metody dostosuję do Ciebie. Podczas omawiania książek podążam za spostrzeżeniami, refleksjami, interpretacjami i pytaniami uczniów – literatura to dla mnie przestrzeń, która pozwala na poznanie innych punktów widzenia i wymianę doświadczeń. W szkole obowiązuje oczywiście lista lektur, a część z nich jest po prostu trudna dla współczesnych czytelników – mam jednak swoje sposoby, byś wszystko zrozumiał/a! Zagadnienia gramatyczne najlepiej przyswaja się z kolei przez ćwiczenia i zabawę – wspólnie nad nimi popracujemy właśnie w taki sposób! Zajęcia języka polskiego nie obyłyby się bez pisania. Poznasz więc na pewno zasady tworzenia wymaganych w szkole rodzajów wypracowań, ale postaram się, by było to dla Ciebie przyjemne. Znam wiele ćwiczeń kształtujących umiejętność kreatywnego pisania. Do każdej napisanej przez Ciebie rozprawki/opowiadania/zaproszenia napiszę też informację zwrotną zawierającą zarówno mocne punkty Twojej pracy, jak i to, nad czym możesz jeszcze popracować, dzięki czemu będziesz mógł/mogła się rozwijać. Moje doświadczenia osobiste i dydaktyczne pokazują jednak, że nie ma postępu bez zwracania uwagi przede wszystkim na dobre rzeczy!

Ile kosztują zajęcia?
Nazwa | Cena (za godzinę zegarową) |
---|---|
Nauczanie domowe online | 110 złotych |
Nauczanie domowe stacjonarnie (w domu ucznia/uczennicy) – tylko na terenie Warszawy | 140 złotych |
Ile kosztują zajęcia?
Nazwa | Cena (za godzinę zegarową) |
---|---|
Nauczanie domowe online | 110 złotych |
Nauczanie domowe stacjonarnie (w domu ucznia/uczennicy) – tylko na terenie Warszawy | 140 złotych |